2013. szeptember 1., vasárnap

Péter gyűjteménye I. (Motu)

Ez volna az én kis gyűjteményem,ami folyamatosan bővülget.
Kb 2 éve gyűjtőm a Motukat intenzíven,de a rajongásom irántuk már jóval régebbi.Egy jó barátomnál láttam meg az első Motu-kat (Grizzlor,Modulok,Leech) és teljesen lenyűgöztek.Akkoriban (kb.1986-87) nem nagyon voltak ehhez hasonló,ilyen részletesen kidolgozott,ilyen nagy méretű akciófigurák.Mondjuk ott voltak még a Gi joek amiket szintén nagyon szerettem és gyűjtöttem,de a Motu-ban az volt a különleges,hogy szinte mindegyik figurának volt valamilyen specialitása.Az egyik tűzet okádott a másik vizet spriccelt a szájából és hasonlók.Az akkori játék felhozatalhoz képest ez egy óriási dolog volt,főleg gyerek szemmel.Sajnos akkoriban elég drágák és nehezen beszerezhetők voltak.Emlékszem a szomszéd városban volt egy dollár bolt,ahol mindenféle külföldi cucchoz hozzá lehetett jutni és ott árultak Motu-t egyedül,nem is kaphattam mert drága volt.





Aztán amikor Ausztriába jártunk a családdal sikerült ki könyörögnöm egy Kobra Khan-t.Ez volt az első Motu-m.Örültem neki de kicsit csalódott is voltam,mert én mindig Trap Jaw-t szeretem volna,csak az nem volt abban az üzletben :( A mai napig a Trap Jaw a kedvencem,illetve most szereztem egy Terror Claws Skeletort és nagyon tetszik.Mondhatni ő lett a másik nagy favoritom.
A 90-es évek eleje közepe táján sokat jártunk Pesten a Petőfi csarnok körül megrendezett kirakodóvásásra bolhapiacra.Na ott volt Motu meg Gi Joe rendesen és nem is volt már annyira drága.Onnan lett egy keményfejű Skeletorom egy Dragstor meg egy Spikor.
Aztán jött a New Adventures széria,ha belegondolok én inkább abban voltam jobban benne.Ezeket az új szériás Motukat már be lehetett szerezni,minden játék boltban árulták őket.Sok meg is volt közölük de most már csak a Butthead van meg.

Peti










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése