2013. augusztus 21., szerda

Cristian Grayskull gyűjteménye I. (Motu)

A kezdet.1987-ben egy németországi gyorsétteremben osztogatott német nyelvű He-Man magazin katalógusnak köszönhetően ismertem meg  a He-man figurákat. Felejthetetlenen hatással volt rám az abban profi módon fotózót diorámában bemutatott kigyúrt harcosok,szörnyek.Sose láttam még ilyen izmos játék figurákat.10 évesen képes voltam egy német szótárral szavanként lefordítani a képekhez írt történeteket a magam módján,amit meg nem tudtam a képek alapján kitaláltam.Szerencsére a katalógus túlélte a több ezerszeres lapozgatást és az óta kipótoltam a sorozatot.(Az utolsó képen láthatóak.)Az első figurák,Buzz-off,Thunder Punch He-man felejthetetlen volt először kézbe venni ezeket a figurákat.Rajzfilmen látni a játékokat fantasztikus érzés volt gyereknét,igaz az első rajzfilmből már nem sokra emlékeztem inkább a később a német csatornákon vetített New Adventures rajzfilm maradt meg.
Aztán természetesen egy hosszabb szünet következet :)
A második komolyabb nosztalgia hullám 2007-ben volt amikor a német Anixe csatorna újra leadta az összes részt (és folyamatosan ismételte egészen tavaly decemberig She-Ra,Bravesstar és a többi régi Filmation rajzfilm sorozattal együtt) ekkor szedtem elő a régi játékaim és élkezdődőt a gyűjtögetés.
Kedvcsinálóként bemutatnám saját gyűjteményem.Sajnos dobozokba tárolóm évek óta,mert jelenleg nincs még vitrinem.A képek kb egy évvel ezelőtt készültek és jó néhány dolog lemaradt róluk a New Adventures kollekcióm nagy része is. 

Cristian Grayskull









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése