2014. április 28., hétfő

Alexis gyűjteménye Transformers

Még kisgyerekkoromban találkoztam a Transformersekkel Már nem emlékszem,hogy rajzfilmben,képregényben vagy játékban ismertem meg a világukat.
Alsó általánosba jártam,amikor reggel egy frissen bontott példányt elkobzott a tanárnéni.
Rengeteget játszottam velük is ,de szerencsére néhányan túlélték és a mai napig megvannak.
Scorponok,Slag,Helikopter,Vadászgép,Read Eagle/Cobra és a kis Álca Jeep megmaradtak gyermekkoromból minden felszerelésükkel együtt,sajnos a dobozaik nem élték túl a vérengzést :)

2010 után kezdtem neki újra a gyűjtésnek,és a többi néhány robotka már újonnan lett beszerezve.Úgy 3 éve látam vakerán 2-3 Dinobotot kompletten szép állapotban,de akkor drágának éreztem,mai fejjel simán megvenném őket.
(A fegyvereik lemaradtak a képről.)

Alexis






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése